piątek, 10 sierpnia 2012

o blogu

Snucie opowieści jest sztuką, samo pisanie rzemiosłem.
Nora Roberts

Tytuł: Spokój Duszy;
Autor: P.;
Rok i miejsce akcji: 2008, Bristol, Wielka Brytania;
Gatunek: fantasy, romans, dramat;
Podtytuł: „A kiedy rozdasz najcieplejszy szept
Gdy przewędrujesz każdy mały sens
Pomyślisz, że tak, że wypełnił się czas”
 (Coma - Pasażer).

Pomysł na Spokój Duszy narodził się w mojej głowie podczas snu. Czasem śnią mi się takie rzeczy, że aż muszę je zapisać i tak było właśnie z tym jednym. Nieco przekształciłam, dodałam i voila, jest blog.
Historia opowiada o Francesce Rhys, angielskiej dziewczynie kończącej college, mającej problemy rodzinne, świetnego chłopaka i zwariowaną przyjaciółkę. Zwykła nastolatka wydaje się. Wszystko się zmienia, gdy poznaje pewnego chłopaka, który wyjaśnia jej kilka rzeczy, pokazuje inny świat i sporo miesza w jej życiu…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia? Wyrzuć to z siebie!