czwartek, 16 sierpnia 2012

spamownik

22 komentarze:

  1. http://believe-for-destiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, u mnie nowy rozdział www.alchemiaa.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. {Przepraszamy za Spam} Lubisz pomagać innym? Potrafisz posługiwać się poprawną polszczyzną i troszczysz się o nasz język ojczysty? Lubisz czytać opowiadania i wypatrywać w nich błędów? Chcesz zostać Beta Readerem?

    A może...?

    Piszesz opowiadanie? Chciałbyś poprawić jego jakość merytoryczną? Poszukujesz Bety, która przeczyta kolejny rozdział, przed jego publikacją, lub zostanie z Tobą na stałe?

    Wypełnijmy pustą przestrzeń blogosfery. Stwórzmy miejsce, gdzie bez problemy będzie można znaleźć Betę, czy to jednorazowo, czy na stałe. Serdecznie zapraszamy do współpracy! [http://betowanie.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego bloga - www.odbiciewblekitnychoczach.blogspot.com (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nowo założonego bloga http://www.all-is-not-gold-that-shine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na porcelanowa-marionetka.blogspot.com pojawił się rozdział 2. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. W związku z wprowadzeniem możliwości otrzymania oceny nieszablonowej, prosiłybyśmy o wybór rodzaju oceny (szablonowa/nieszablonowa). Nie spowoduje to zmian w kolejce. Informację o wyborze prosimy zostawić w zakładce "OD WAS".

    Pozdrawiam, Ravelle |weryfikator.blogspot.com|

    OdpowiedzUsuń
  8. [SPAM]


    Spokojną rodzinę Czerników zajmującą się starym pensjonatem odziedziczonym po przodkach nawiedza prawdziwa rewolucja! Beata, nagle zmuszona byciem głową rodziny postanawia szukać dowodów, czy jej matka na pewno nie żyje, Joanna, jej siedemnastoletnia córka ma poczucie, że stała się kimś zbędnym, kimś, kogo inni nie dostrzegają i trzeba ją nieustannie wspierać na duchu, a jej bracia bliźniacy właśnie wkraczają w progi dorosłości. Pewnego dnia to wszystko zmienia bieg. Rodzinę czeka wielka przeprowadzaka. Muszą przemeblować całe swoje życie, a przy tym: nie stracić wiary w siebie, przygotować się do planowanej wędrówki w góry i pomóc tym, którzy mają jeszcze gorzej.
    Ta powieść jest o samodzielności, szlachetności w niecodziennych sytuacjach, wytrwałości w wędrówce przez życie, niebywałej odwadze i tym, co najważniejsze: miłości do drugiego człowieka.
    ~ http://pensjoant-pod-hawraniem.blogspot.com
    Zapraszam sedrecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na trzeci rozdział dyktatora :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, u mnie na www.alchemiaa.blogspot.com pojawił się nowy rozdział.
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś ciekawy, jak inni postrzegają Twojego bloga? Chcesz dowiedzieć się, czy powinieneś/powinnaś coś edytować, usunąć, dodać? Zastanawiasz się, czy popełniłeś/aś jakieś błędy? Załoga naszej ocenialni {www.shiibuya.blogspot.com} pomoże Ci rozwiać wszelkie wątpliwości, zanalizuje treść, wyłapie słowne potyczki, przyjrzy się dokładnie Twemu szablonowi i ramkom, doradzi Ci, jaki napis na belce będzie odpowiedni, postara się zrozumieć adres i przesłanie bloga. Jesteś na to gotowy? Wspaniale! Nie czekaj i zgłoś się.

    PS Przepraszamy za spam, wiemy, jak bardzo potrafi człowieka zirytować, ale myślimy, że rozumiesz, iż czasem bez niego nie da się przekazać innym usług ocenialni. Jeśli uważasz to za stosowne, to skasuj komentarz zaraz po przeczytaniu.
    PPS REKRUTACJA OTWARTA! Szukamy chętnych do pracy z nami – szczegóły na stronie Ocenialni w zakładce „Rekrutacja”. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na część następną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog opowiada o piętnastoletniej dziewczynie imieniem Rozanna. Poznamy jej dzieciństwo, tajemnicze umiejętności, przyszłość oraz smak przygody. Rozanna jest trudnym dzieckiem, nielubianych przez inne dzieci oraz mieszkańców wioski. W młodym wieku straciła obojga rodziców, nie znała nawet swojego prawdziwego imienia. Dopiero staruszka z Różanego Ogrodu obejmuje ją opieką i miłością. W tym czasie dziewczyna pozna sztukę ziołolecznictwa oraz pomagania innym ludziom. Wszystko szybko się kończy, gdy wokół wioski zaczynają się dziać dziwne rzeczy, a zdesperowani mieszkańcy, winą obarczają nieświadomą niczego Rozannę.

    Zapraszam na:
    http://www.ogrod-rozanny.blogspot.com

    Nie lubię spamować, ale jest to skuteczna reklama :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Nie jestem kolejną oceniającą szukającą chętnych na rzeź i obrzucanie błotem. Hobbystycznie zajmuję się korektą tekstów literackich i ich redagowaniem. Nie interesuje mnie wygląd twojego bloga, żadne ramki i obrazki - tylko tekst! Jeśli chcesz, żebym zajęła się korektą Twojego tekstu prześlij mi go, na adres:

    nicaalemi@gmail.com

    Poprawione teksty publikuję na www.grzeczne-slowa.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  15. " Razem z uderzeniami serca, usłyszał również lekkie i trochę niepewne kroki.
    Kobieta - pomyślał.
    Ucieszył go ten fakt. Uwielbiał te pełne błagania modlitwy o litość, łzy rozpaczy, krzyki pełne bólu i przerażenia oraz te nieudolne próby ucieczki.
    Te drobne przyjemności sprawiały, że życie Aleca, a raczej jego marna imitacja stawała się bardziej znośna i bardziej barwna, nawet jeśli tą barwą miała być obrzydliwa czerwień niepotrzebnie przelanej, niewinnej krwi."
    Chcesz wiedzieć co dalej ?
    http://gdy-szkarlat-zamienia-sie-w-zloto.blogspot.com/


    Przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostajesz ode mnie nominację w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"! Po więcej informacji zapraszam tutaj: http://niewidzialna-nic-milosci.blogspot.com/p/liebster-award.html

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli nie lękasz się poskramiania upiorów, a krytyka jest Ci dobrze znana, zapraszamy do rekrutacji na DARK-EVALUATION!
    Chcesz także poznać zdanie na temat swojego bloga? Nie boisz się słów krytyki, bądź uwielbiasz pochwały? Zgłoś się do Dark Evaluation, a poznasz zdanie prawdziwych egzorcystów! Twoje demony zostaną odpędzone, a Ty będziesz spać w spokoju.
    http://dark-evaluation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam Jamesa wiedziałam, że coś jest z nim nie tak. Moje serce podpowiadało mi, że wcale nie jest świrem. W jego oczach widziałam jedynie cierpienie i smutek. Zawsze sam i odtrącony przez innych. Nie wierzę, że kogoś zabił. Ludzie lubią wymyślać różne plotki i nieprawdziwe zdarzenia i jest to wiadome nie od dziś.
    Oto mój cel. Dowiem się, co dokładnie stało się w tą pamiętną noc. Masz moje słowo James. Słowo Melanie West.

    Zapraszam na jestes-jedyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcesz poznać opinię swojego bloga? A może chcesz pomagać innym doskonalić się w pisaniu? Serdecznie zapraszam!
    [ http://dolina-gumisiowa.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń
  20. Szablon jest Twojego autorstwa? Pytam, bo bardzo mi się podoba :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie zapraszam na theencounter13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zabójczo przystojny demon o imieniu Asmodeusz pragnie mojej duszy. Obłąkany Anioł Lukas pragnie mojego ciała. Oba wyjścia przyprawiają mnie o dreszcze i żadne się nie podoba. Nie wiedziałam, który wygra, ale stawką tej walki byłam ja sama. Moje życie było zagrożone i nie mogłam z tym nic zrobić.
    Piekło lepsze od nieba? Nigdy tak nie myślałam, ale niektóre wydarzenia sprawiły, że wolałabym skryć się w najdalszym zakątku piekła, niż chodzić swobodnie w niebie. Nikt nie sądził, że w normalnym świecie po ziemi mogą chodzić anioły i demony. W świecie książek owszem jest to ciekawe i fajne, ale to się dzieje naprawdę, a ja jestem pośrodku tego.
    Zapraszam na http://demon-zadzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Wyrzuć to z siebie!