niedziela, 19 sierpnia 2012

prolog

A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć…
Antoine de Saint-Exupery

- Co się dzieje? – spytała wystraszona nagłymi wstrząsami dziewczyna. Tu, pod ziemią brzmiało to, jakby na górze wszystko się waliło.
Spojrzała na twarz Shane’a ukrytą w półmroku i dojrzała niepokój w jego oczach. On też się boi, pomyślała, paradoksalnie uspokajając się tym faktem. Wzięła głęboki wdech i przytrzymała się ściany, by nie upaść na podłoże.
Nagle od sufitu oderwał się spory fragment kamienia i uderzył ją w głowę. Chłopak instynktownie złapał ją, ocalając przed zetknięciem ziemią.
- Cieszę się… że mnie odnalazłeś – wyszeptała, po czym zemdlała, a trzęsienie momentalnie ustąpiło. 

~●~●~●~●~●~

Jestem :) Króciutko, bo tak ma być. Ma zaintrygować i zirytować też, a co. Pracuję nad dalszą treścią, która, mam nadzieję, wkrótce się ukaże. 
Jeśli są jakieś błędy, oby nie!, to przepraszam, straciłam wprawę w pisaniu. 
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. udało się, intryguje :)

    ps. nowy post na moc-amortencji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy post na moc-amortencji.blogspot.com :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon *.* jest cudowny.. Sama zrobiłaś to cudo?
    I udało Ci się - jestem równie zaintrygowana, co zirytowana tym, że tak krótko. Bo oprócz tego, że ten chłopak to Shine, to chyba nie wiem nic istotnego ;p może zdradzisz chociaż troszkę, o czym będzie to opowiadanie? FF czy twórczość własna? Fantastyka czy zwykła obyczajówka? P.! Powiedz chociaż trochę ;>

    Spokój Duszy zaraz ląduje w moich lineczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon znalazłam na jakieś angielskiej stronie :) Naprawdę fantastyczne widziałam, niektóre aż dech zapierały.
    Oczywiście twórczość własna, to co lubię najbardziej i oczywiście fantastyka, żeby choć tutaj trochę magii mieć, skoro w życiu jej brak. A tak poza tym... mam pytanie ;P Jak ustawić, żeby można było odpowiadać na komentarze? Nie wiem czemu, u mnie nie ma tej opcji.
    Całusy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że chyba już znalazłaś tę opcję ;p
      masz może nadal adres tej angielskiej strony? Chętnie zajrzę.

      Usuń
  5. Kochana P. bardzo ładny początek, wiele on nie mówi, ale po stylu w jakim zaczęłaś już teraz wiem, że będzie ciekawie na tyle, abym została na dłużej. Nie musisz się martwić błędami - ich tu nie ma ;D.
    Mam nadzieję, że będziesz kontynuowała, aż do samego końca...

    Dziękuję za miły komentarz u mnie. Oczywiście Ty i Twoja twórczość zaraz wylądujecie i w moich linkach.

    Już pisałam na Twoje GG o powiadamianiu - mam nadzieję, że nie będzie to kłopotem.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę mnóstwa weny, Twoja Scarlett.

    [twarz-z-cienia]

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Wyrzuć to z siebie!